گروه هنری میچد

این وبلاگ منعکس کننده نظرات و دیدگاه های گروه هنری میچد می باشد!

گروه هنری میچد

این وبلاگ منعکس کننده نظرات و دیدگاه های گروه هنری میچد می باشد!

معرفی گروه هنری میچد

میچد یک ارگان فرهنگی ـ  هنری می باشد. میچید کلمهء ایست که از لهجه هزارگی گرفته شده است. این کلمه در هزارگی برای هفت ستاره درخشان اطلاق می شود که صبح زود در افق ظاهر میشوند.

میچید همانطور که از نامش پیداست در راستای  بهتر نمودن کارهای فرهنگی از قبیل، موسیقی، تیاتر و درامه، فیلم و عکاسی فعالیت می نماید و علاوتاّ، ما برای معرفی  ارزش های هنری و فرهنگی در خارج از کشور کار می کنیم و در این راستا سهم فعال در برگزاری نمایشگاههای هنری و اجرای موسیقی و تیاتر و پخش آثار ادبی و هنری داریم.

گروه هنری میچید ابتدا در کویته پاکستان شکل گرفته و بعدا در اروپا تجدید ساختار داده است که انتخاب اعضای تازه و مستعد در بخش های مختلف یکی از عمده ترین دستاورد آن بشمار می آید.

میچید در تلاش است که با جذب استعدادهای درخشان هنری و فرهنگی در خارج از کشور به یکی از فعال ترین محور برای کارهای فرهنگی ـ هنری باشد. با این ویژگی، هیچ مرزی بجز مرزی فرهنگی ـ هنری برای ما وجود.

نظرات 16 + ارسال نظر
بجه آزره چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 17:48

سلام بر شما
امید وارم که همه اوقات بهاری باشید و سبز!

نعیم پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:31

سلام به دوستان گروه هنری میچید. من واقعا خوشحال شدم که از وطن ما هم گروهی هنری ای با کیفیت اینچنینی بو جود آمده است. من کار شما را میستایم و تمام شما دوستان را همیشه موفق میخواهم. نعیم از سوید

[ بدون نام ] جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 13:40

نسیم دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 21:09 http://dawoodsarkhosh

بن قید گر سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 13:32 http://http:/banqedgar@gar.hl

در . نظریات باز دید گننده گان

قند بچه جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 15:33

او بچه شرم کنید.
امی ساید را کامیل کنید.چیقه تنبلی تا بکیـد

کوشانی شهر مفدس بامیان سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 15:06

سلام خدمت دوستان گرامی و عزیز.
من از دوستان محترم خواهش میکنم که بخش های نا تکمیل شده سایت هنر مند محبوب کشور داود سرخوش را تکمیل نمایید باز در آ یینده ها همراه تان خواهیم بود موفق باشید

هادی سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 16:46 http://hadi-n.persianblog.com

همیشه خواندن های داود سرخوش را که گروه میحد تنظیم میکند با خودم زمزمه کرده و به آن عشق میورزم

تنها چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 20:02 http://sukhanan-e-ashena21.persianblog.com

سلام ! وب سخنانی چند از یک آشنا با مطالب بیشتر ادبی- اجتماعی تحت عنواین - پارچه ادبی ( کوچ پرنده گان ) ، جایگاه عرف و عنعنات در میان کشور ما ، انتخاب همسر و ازدواج ، مرد سالاری ، اطفال در کشور ما ، پارچه ادبی ( ای عشق ) خواهان همکاری شما در ادامه این را ه در پیش گرفته میباشد . تشکر

سمیع الله عطایی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 http://216sua.blogfa.com

سلام به کل بچکچای قوم.خیلی خوشحال شدم که دوستان ما همچنین فعالیت رادارین و قابل استفاده است .من دانشجوی رشته تئاتر دانشگاه تهران در ایران هستم.خیلی دوست دارم با شما در ارتباط و همکار باشم.اگر قابل بدانید.

احسان علی آبادیان یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 http://sheed.blogsky.com

با سلام. از وبلاگتون دیدن کردم. به شما تبریک می گم.
ولی بهتر بود توضیح بیشتری در مورد اعضا و فعالیتهای خود ارائه می دادید.

ابراهام سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:32

مطمئنن شما جاسوسان حکومت استبدادی ایران هستید که در لوای هنر به کار خود می پردازید

سمیع الله عطایی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:37 http://216sua.blogfa.com

سلام...دوست عزیز.تحقیقی دارم در مورد آیین های نمایشی هزاره ها در افغانستان.. نیاز مند همکاری دوستان می باشم.. برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ رحیم بیگ سر بزنید.
216sua.blogfa.com

bijanlord شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:33

لرد هستم "گروه هنری سنّت" از شمالی ترین شهر ایران،گیلان
بنده افتخار دارم آیین سرزمینم رم رو زنده نگه دارم
خوشحال میشم با شما و فعالیت هاتون بیشتر آشنا بشم

bijanlord شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:35

لرد هستم از شمالیترین شهر ایران،گیلان
بنده افتخار این رو دارم تا آیین سرزمینم رو زنده نگه دارم
خوشحال میشم تا با شما و فعالیتهاتون بیشتر آشنا بشم

عبدالغفور غفاری جمعه 27 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 05:52

با سلام دوستان مراسم افتتاحیه گروه هنری می‌چید در کویته که توسط افشار ویدئو فیلم برداری شد و استاد اخگر بعنوان مهمان خصوصی صحبت کرد، اگر نسخه‌ی آنرا کسی دارد لطفاً به اشتراک بگذارید. با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد